5,2!

Tjo...hade inte tänkt väga mig förrän på måndag (en vecka) men jag kunde inte låta bli att ställa mig på vågen idag på morgonen.
MINUS 5,2 kg!!! Nöjd? Det är ju bara förnamnet :)
Hur illa jag än mår och hur jobbigt det än med modifast vissa måltider (varannan är urk, varannan är helt ok ungefär) så har det ju gett resultat! Skitkul! Känner mig supernöjd och jätteduktig.

Det blev lite shopping idag, inga kläder (ingen idé nu liksom) men lite filmer och ett par "gå-ut-med-hunden-i-djup-snö-skor". Skitfula, men fyller sitt syfte!


Nu ska jag bara hoppas att jag slipper det här jädrans illamåendet...det är rejält irriterande och obehagligt!

Funderar även på att köpa 1kg påsar med mjöl eller något och stapla i ett hörn, så ser man/känner man hur mycket man gått ner. Ett litet "visuellt" hjälpmedel liksom. Vi får se :)

Hej så länge!
/The Queen


Kommentarer
Postat av: Suss

Wihooooooo, grattis tjejen! Nu har du klarat en vecka, ett sånt resultat e ju dessutom megapepp inför de kommande...fasen va bra jobbat, jag e sååå impad av dig!!!

2011-10-16 @ 10:10:41
Postat av: the chaffinch

Du är så himla duktig queenie. Keep up the good job.

/finch

2011-10-17 @ 12:39:03
Postat av: Nenne

dansar o ler

Du fixar det här!!

2011-10-18 @ 09:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0