Dag 1

Så har jag överlevt (nåja, jag har inte somnat än) första dagen med Modifast. Gick faktiskt helt över förväntan! Inga klökningar, inga kräkningar och inget magont. Blev lite sugen på mat när Mannen käkade tidigare, men inte så farligt. Jag hetsvirkade lite och spelade Wordfeud istället. Min kvällsmat bestod av en Modifast Chokladpudding. Smakade nästan exakt som Ekströms, bara inte så söt. Så, helt ok. Skönt att få "äta" något istället för att bara dricka.
Tog även helkroppsfoton idag. Med och utan kläder. Fy fan. Det borde man kanske göra lite oftare. Så blev man inte så här stor?! Roligt var det ju knappast men från och med nu ska det ju bara bli bättre, eller hur? :) Ett steg i taget!
Just nu känner jag inte för att dela med mig av fotona. Möjligt att jag visar dom sen. Om ett antal kilon!

Kommentarer
Postat av: Katja

Kul att du kommit igång! Med både blogg och flytande ;)

När var det du hade op-datum? Och var?



Lycka till med "flytperioden"!

2011-10-11 @ 00:41:24
URL: http://isnusmumrikens.blogg.se/
Postat av: the chaffinch

hetsvirkning är def non fattening :*

2011-10-11 @ 20:44:58
Postat av: Katja

sv; För mig tror jag det blir 24/10 i Falun :)

2011-10-12 @ 06:17:58
URL: http://isnusmumrikens.blogg.se/
Postat av: Nenne

å jag ska virka kakor till dig!

Sen bjuder jag på kakfika!!

2011-10-12 @ 13:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0