Dags att börja

Sådär ja, dags att skriva lite mer kanske?
Vet inte riktigt hur eller när eller vad jag ska lägga upp här. Vi får väl se helt enkelt var vi hamnar.

Idag är första dagen med Modifast. Den första dagen på mitt nya liv helt enkelt. Det är idag resan börjar på RIKTIGT känns det som. Än så länge går det bra. Just nu är jag hungrig med det är snart dags att "dricka lunch". Tänkte inte direkt hänga i matsalen här på jobbet när jag inte kan äta. Istället tänkte jag utnyttja luncherna till att blogga. Smart va?

Å näe, jag bloggar inte från jobbdatorn. Jag bloggar från min telefon. Så där behöver ingen ha åsikter :)

Hm, bäst att inte skriva för mycket här nu om det inte går att publicera kanske?
Återkommer strax med ett litet "bakgrundsinlägg" så ni som inte känner mig får veta lite mer om hur, vad och varför!

//The Queen


Kommentarer
Postat av: the chaffinch

Lycka till med det nya!

jag hänger med hela vägen.

stor kram <3

2011-10-10 @ 12:41:24
Postat av: The Queen

@the Chaffinch: Sheet va snabb du va på att kommentera :)

2011-10-10 @ 12:45:42
URL: http://queenofmillgoal.blogg.se/
Postat av: the chaffinch

jag är kvicken

2011-10-10 @ 18:42:39
Postat av: Nenne

o ja är slö men hänger med er ändå!

2011-10-12 @ 13:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0