En award!

Oh nu är jag en "riktig" bloggare,  fick min första award från http://mygastricbypassoperation.blogg.se idag :) Kul!

Jag svarar väl direkt!

Varför började du blogga?
Jag började blogga för att skapa en slags dagbok för mig själv inför/under/efter min gastric bypass. Jag har funderat länge på att börja blogga bara "allmänt" men jag har inte vetat riktigt hur jag ska strukturera upp det. Nu har jag ju GBP:n att "hänga upp" det på sen får jag väl fabulera lite fritt utöver detta ämne :)


Vilka bloggar följer du?
Jag läser ganska många lite då och då, men dom jag kikar in hos varje dag mer eller mindre är:
http://mygastricbypassoperation.blogg.se/ (Angelica då som gav mig awarden)

http://isnusmumrikens.blogg.se/ (kul att följa flera som också ska göra GBP!)

Sen läser jag många andra bloggar...men bland favoriterna finns Ketchupmamman och Monas universum.


Vilka favoritfärger har du?
Svart, rosa (alla toner nästan), brunt!

Vilka favoritfilmer har du?

Oj oj...massor!
Vi börjar med det som kommer upp först:
Grease (för att det är en gammal klassiker och barndomsfavorit!)
Gröna Milen
Twilightsagan (ja, jag är 38 år jag vet. Men jag ÄLSKAR böckerna och filmerna)
Mamma Mia (min må-bra-film)
Sagan om Ringen-trilogin
Napoleon Dynamite
Juno
äh, jag kan inte fortsätta..jag älskar film! jag har lite olika favoritfilmer beroende på humör, säsong, väder..
Tex vid jul MÅSTE jag se Ensam Hemma 1 o 2 (sen spårade det ju ur), Grinchen, ELF. Är jag deppig ser jag nån lipig film..Ciderhusreglerna eller nåt annat vackert.
Och så älskar jag Disney och allt animerat!

Vilka land drömmer du om att besöka?
USA. Vill åka bil genom hela USA. Upp och ner. Ner och upp. Ner till södern och se rednecks och öde städer. Åka och tokshoppa i New York...Annars är jag inte så reslysten. Trivs inte i värme så solsemester är inte min grej direkt. Jag ÖNSKAR jag gillade det, men näe...

Jag har nog ingen att ge en award till faktiskt. Den som känner sig träffad får ta åt sig :)


Kommentarer
Postat av: Nenne

Grattiz - you so bloggizzhh

(o för er som inte vet så byter jag idag ut alla s o c mot z - för en härligare feeling)

2011-10-21 @ 13:33:44
Postat av: Jessica

Nenne: livet blir zå mycket häftigare med lite mer z :)Zå här lixzom! Känns dizco direkt!

2011-10-21 @ 13:36:10
URL: http://queenofmillgoal.blogg.se/
Postat av: the chaffinch

@nenne du har bra känzla för feeling

@queenie: ikväll smäller det!

2011-10-21 @ 16:17:24
Postat av: Katja

Kul att du tittar in så ofta :) Samma gör jag, du ligger på favoritlistan :)



Kommer dock inte att kunna blogga från sjukan eftersom min touchpad på laptopen gett upp. Datorn är 4 månader gammal.... Sjukt irriterande! Men så fort jag kommit hem så :)

2011-10-22 @ 01:40:11
URL: http://isnusmumrikens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0