Hade du klarat det?

Sitter just nu i soffan. Mannen och en kompis till oss sitter och moffar varsin pizza! Roligt? Nej knappast. Men jag är glad och lugn ändå. Helt magiskt. Det var lite påfrestande att åka hem i bilen när det bolmade ut god doft av nybakad pizza. Tanken på att jag inte skulle få smaka var lite småjobbig!

Nu sitter jag här med min kopp buljong (extrakryddad idag med chili-cayennemix) och karlarna moffar 1 meter ifrån mig. Snällt och tålmodigt av mig. Och duktigt!

FY FABIAN va duktig jag är.



På lördag har jag enväldigt bestämt att Mannen ska få ha en Modifastdag. Han TROR han förstår vad jag går igenom. Men hehe, glöm det. Ska lägga fram bilder på tacos och köttbitar runt om hela huset på lördag och be folk prata mat med honom. En dag ska han klara. Eller hur?

Snart dags för dagens sista Modifast. Jag tror jag slår på stort och tar mig en jordgubbsshake idag.

Ajökens!
/The Queen


Kommentarer
Postat av: utz

Oj, riktigt bra jobbat! Helt rätt att tvinga mannen dricka modifast, det har han förtjänat. Fast en dag är väl lite lite ändå? You go! :)

2011-10-20 @ 20:55:01
Postat av: the chaffinch

You go girl!

du är ju hur duktig och motiverad som helst förstår jag. mannen-modifast-lördag. japp då kommer han fatta! Ska be min man prata om allt gött vi ska käka på lördag (fast det ska vi inte för jag ska sitta i en gympahall och sen på fest-jag gissar på macka och fil hemma MUHAHAHAh)



keep up the good work!!!

luv



ps @utz: helt rätt att tvinga mannen dricka mf för det har han förtjänat? haha.. jag skrattar p åmig!!

2011-10-20 @ 21:38:50
Postat av: the chaffinch

ps igen-snygg avatar-helt rätt

2011-10-20 @ 21:39:30
Postat av: Angelica

Riktigt bra jobbat av dej! Det ska du vara stolt över!

Kämpa på bara, nu är vi snart där :)

Kram

2011-10-20 @ 21:47:03
URL: http://mygastricbypassoperation.blogg.se/
Postat av: Katja

Jag är så imponerad över er som har sambo, barn o dyl. när ni nu ska leva på soppa.... Jag tycker det är svårt nog ändå....



Jag blev inskriven i måndags och jag läggs in på avdelningen dagen innan, dvs nu på söndag. Vilken optid jag har vet jag inte, men jag är ju på sjukhuset så.. :)



Och jag är SJUKT nervös!!! :)



Lycka till med allt!



Stor kram

2011-10-21 @ 00:01:15
URL: http://isnusmumrikens.blogg.se/
Postat av: Nenne

Jag sympatidrack en måltidsshake igår em. Inte som en låda sushi precis...

Och du kör hela tiden! I'm proud girrrrl!



Jag ser framför mig din Man som en figur ur en kalle anka-strip: med ögonen målade fullt av mat och tungan hängade och näbben (munnen då eftersom Mannen inte är en anka) i en konstig pose..



Plz uppdatera regelbundet i helgen..



Happy friday!!

2011-10-21 @ 09:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0