SEX

Ah, inte som ni tror utan 6 KILO :) Jag vet, jag skulle inte väga mig förrän på söndag...men när Mannen nu glömt gömma vågen sen sist så kan jag inte låta bli!
Yey mej säger jag! Dessutom är jag faktiskt på bra humör.

Har haft en riktigt jävla gnällig dag men den var helt befogad. Hunden blev sjuk i helgen och det hade jag inte riktigt ork med. Det var ganska illa och vi funderade till och med på avlivning av den lille plutten. MEN, återigen vände det och han är nu smärtfri och så länge han inte har ont så får han stanna hos oss. Som veterinären sa förra gången "Man kan inte döda en terrier. Dom är som ogräs!"

Som sagt, med modifast och sjuk hund och allmän tristess så var jag lite grinig i måndagskväll. Dessutom gjorde Mannen mat till sig som luktade äckligt så då tjurade jag någon timma. GUD vad det kan vara skönt att slamra jättehögt när man tömmer diskmaskinen tex ;) Men precis som Hunden kom jag tillbaka. Jag ger f-n inte upp så lätt om ni nu trodde det!!

Bis später
/The Queen

Kommentarer
Postat av: Nenne

Hahahaha, jag slamrar också oerhört när jag är tjurig. Alternativt hetstvättar jag och måste vara i tvättstugan ensam. Och när sen Mannen öppnar dörren o undrar om jag städar, då fräser jag att det får se ut som det vill i MITT RUM.



Jag överväger modifast under en tid för att sympatifasta!



KRAM



ps, skönt att du inte köper jättemarsvin

2011-10-19 @ 10:05:47
Postat av: the chaffinch

det går inte att ha ihjäl en terrier... lmao! visdom ala konfusius.



nenne + queenie: ni är för jävla roliga

<3

2011-10-19 @ 14:46:20
Postat av: Suss

Älskar den fina målningen av dig queenie :)

2011-10-19 @ 17:17:12
Postat av: utz

Skönt att hunden mår bättre!

2011-10-19 @ 20:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0